Slogan

 
Traditioneel ontbijt

Traditioneel ontbijt

In de ochtend veroorzaken koolhydraten zoals in brood, ontbijtgranen en zoet beleg een stijging in de bloedsuikerspiegel. Hierdoor komt er meer insuline vrij met als gevolg een daling van de bloedsuikerspiegel.
De insuline verwijdert de suiker uit het bloed en verandert het overschot in vet. Het resultaat is een opslag van vet en een verlaagde bloedsuikerspiegel en dus een verlangen naar nog méér koolhydraten.Daarna herhaalt dit patroon zich enkele malen per dag.

 
Ontbijt overslaan

Ontbijt overslaan

Als u het ontbijt overslaat, zakt de bloedsuikerspiegel verder en ervaart u honger en uw energieniveau daalt. U krijgt sterke behoefte aan suikers zoals een plak ontbijtkoek, een koekje of een boterham om uw bloedsuikerspiegel te verhogen en zo uw honger en uw energiedip te overwinnen.
De suikers veroorzaken een onmiddellijke stijging in de bloedsuikerspiegel. Hierdoor komt er meer insuline vrij met als gevolg een daling in de bloedsuikerspiegel.
Daarna herhaalt dit patroon zich 2-3 keer per dag.

 
Gezond ontbijt

Gezond ontbijt

Een ideaal ontbijt voorziet het lichaam van vocht en alle vitale voedingsstoffen en energie gebaseerd op (plantaardig) eiwit. Hierdoor blijft de bloedsuikerspiegel en het insulineniveau makkelijker binnen de normale waarden. Hierdoor voelt u zich de hele dag door energiek!
Op deze manier blijft de eetlust beter onder controle en verdwijnen de hongeraanvallen en trek in zoetigheid, snacks, koek, chocolade, gebak, en frisdrank.

 

Nieuw! Gezond Ontbijt!

Het is een snel, makkelijk en lekker ontbijt dat gezond is, makkelijk wegdrinkt en een voldaan gevoel geeft!
Met echt álle voedingsstoffen die u nodig heeft en veel (plantaardig) eiwit, álle vitaminen en mineralen en vooral heel lekker!

Je goed voelen en geen dipjes meer.

Doe de ontbijttest en proef het Gezond Ontbijt!

  gratis test

 

 

 

 

 

1. Ontbijt u elke dag?
2. Hebt u vaak weinig tijd voor een ontbijt?
3. Heeft u wel eens moeite om in de ochtend iets te eten?
4. Wat drinkt u in de ochtend?
5. Heeft u honger of bent u moe rond 11 uur?
6. Wanneer heeft u meestal de grootste dip op de dag?

7. Gebeurt het wel eens dat u na een goede avondmaaltijd toch trek heeft die(bijna) niet te beheersen is en dat u gaat snacken?

8. Binnen ons bedrijf hebben we momenteel interessante mogelijkheden voor enthousiaste collega's. Wilt u daar meer informatie over?

 

JA, ik wil het Gezond Ontbijt graag PROEVEN!

Naam*:

Woonplaats*:

Telefoonnummer*:

E-mail*:


 

© vdLinde dBasedesign 2010

sitemap